هم‌زمان با نیمه شعبان و دهه مبارک فجر در مرکز تحقیقات کشاورزی استان کرمان برگزار شد:

بزرگداشت نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت بقیةالله الاعظم (عج)

۱۸ بهمن ۱۴۰۴ | ۰۸:۳۱ کد : ۱۰۲۶۶ اخبار مرکز اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۷۲
 بزرگداشت ولادت حضرت مهدی (عج) در فضایی سرشار از شور، نشاط و معنویت با اجرای برنامه سه‌شنبه مهدوی و قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج برگزار شد.
بزرگداشت نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت بقیةالله الاعظم (عج)

به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان؛ حجت‌الاسلام دوست‌محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز به بیان تفسیر آیه ۱۰۵ سوره انبیا پرداخت و گفت: این آیه در مورد فرج امام‌زمان (عج) و یاران امام‌زمان است و بیان می‌دارد همانا در کتاب زبور که بعد از تورات نازل شده وراثت از طرف خداوند به بندگان صالح می‌رسد. پس باید ایمانمان قوی باشد و برآن شهادتی که به پیغمبری رسول خدا و ولی خدا دادیم پایدار باشیم و تمام عمر خود را در طاعت خدا و برای خدا صرف کنیم؛ چون آن بندگان صالحی که وارث زمین خواهند شد، یاران حضرت مهدی علیه‌السلام هستند. گفتنی است این مراسم روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن با حضور رئیس و کارکنان در محل نمازخانه مرکز برگزارشد.

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان کلیک نمایید

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان کلیک نمایید

آخرین ویرایش ۱۸ بهمن ۱۴۰۴