به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

دیدار سرپرست و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و ادارات تابعه با امام‌جمعه کرمان

۲۴ خرداد ۱۴۰۵ | ۰۷:۵۹ کد : ۱۷۵۹۸ اخبار استان
تعداد بازدید:۶۲
 مسئولان ارشد این سازمان در سومین روز از هفته جهاد کشاورزی، با امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در کرمان دیدار و با رهبر جمهوری اسلامی بیعتی دوباره کردند.
دیدار سرپرست و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و ادارات تابعه با امام‌جمعه کرمان

به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، در این دیدار، کریم قاسمی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن تقدیر و تشکر از امام‌جمعه کرمان به جهت حمایت‌های همیشگی ایشان و تبریک هفته جهاد کشاورزی به همکاران بر لزوم همراهی با مردم و تأمین کالاهای اساسی در شرایط کنونی تأکید کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی، امام‌جمعه کرمان نیز ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و آرزوی موفقیت برای جهادگران عرصه کشاورزی استان در وظایف محوله بخصوص در شرایط حساس کنونی کشور و با بیان اینکه جهاد کشاورزی باید علم را به ثروت پیوند بزند، بر سه اصل تلاش برای اجرای کشاورزی اقتصادی، پشتیبانی و حمایت از کشاورزان و کمک به مصرف صحیح محصول و به بازار رساندن آن تأکید کرد.

گفتنی است در این دیدار هادی زهدی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان کرمان و افشین سلاجقه معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی حضور داشتند.

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان کلیک نمایید

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان کلیک نمایید

آخرین ویرایش ۲۴ خرداد ۱۴۰۵