در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن؛

تکریم بانوان شاغل در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان

۱۹ آذر ۱۴۰۴ | ۱۲:۳۹ کد : ۷۹۱۶ اخبار مرکز اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۹۲
هادی زهدی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان در آستانه میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مقام شامخ مادر با حضور در بخش‌های تحقیقاتی، آموزش و ستاد، با بانوان شاغل در مجموعه دیدار و از زحمات آنها تقدیرکردند.
تکریم بانوان شاغل در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان

به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان؛ به مناسبت سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیرمؤمنان و الگوی بی‌بدیل تمام جهانیان و در راستای برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی، هادی زهدی رئیس مرکز تحقیقات و هیئت همراه با تبریک این روز، از تلاش‌ها و زحمات بانوان شاغل با اهدا گل تجلیل و قدردانی کردند.
در این بازدید، کوهی معاون پژوهش و فناوری، دادور مسئول روابط‌عمومی و تعدادی از همکاران، زهدی را همراهی کردند.

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان کلیک نمایید

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان کلیک نمایید

 

آخرین ویرایش ۱۹ آذر ۱۴۰۴